Рейтинг@Mail.ru
USD
381.76
EUR
448.8
RUB
4.8082
GEL
141.71
2025 թ. դեկտեմբերի 17, չորեքշաբթի
եղանակը
Երևանում
-2

Երկաթուղու աշխատանքի դրական միտումները պահպանվել են 2013 թվականի առաջին կիսամյակում. ՀԿԵ

08.04.2013, 17:00
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցը երկուշաբթի կայացած սելեկտորային խորհրդակցության ժամանակ ամփոփեց երկաթուղու առաջին եռամսյակում կատարած աշխատանքի արդյունքները:  
Երկաթուղու աշխատանքի դրական միտումները պահպանվել են 2013 թվականի առաջին կիսամյակում. ՀԿԵ
ԵՐԵՎԱՆ, 8 ապրիլի. /ԱՌԿԱ/. «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Վիկտոր Ռեբեցը երկուշաբթի կայացած սելեկտորային խորհրդակցության ժամանակ ամփոփեց երկաթուղու առաջին եռամսյակում կատարած աշխատանքի արդյունքները: 

Համաձայն հրապարակված տվյալներին՝ 2013 թվականի առաջին կիսամյակում հաջողվեց պահպանել երկաթուղու աշխատանքի դրական միտումները: Օրինակ, բեռնման ծավալն անցյալ տարվա նույն ժամանակաշրջանի հետ համեմատ աճել են 11%-ով, իսկ փոխադրումների ծավալը՝ 5,9%-ով:

Դրական միտումների շարքում Վիկտոր Ռեբեցն արձանագրեց նաև տրանզիտային վագոնների պարապուրդի կրճատումը (նախատեսված 9 ժամից այն կրճատվել էր մինչև 3.3 ժամ), մեկ վագոնի պարապուրդի կրճատումը մեկ բեռնափոխադրման ժամանակ, լոկոմոտիվի և վագոնի միջին օրեկան արտադրողականության աճը: Ինչպես նշեց նա, առաջին եռամսյակում հաջողվեց նաև օպտիմալացնել բեռնատար վագոնների պարկը, ինչի շնորհիվ երկաթուղին աշխատանքի նույն ծավալը կատարեց վագոնների ավելի փոքր թվով:

«Բարձրացել են նաև արագությունները: 2013 թվականի մարտին միջին տեղամասային արագությունն աճել է 3,1 կմ.ժամով, իսկ առաջին եռամսյակում՝ 3,2 կմ.ժամով: Դա գոհացուցիչ արդյունք է՝ հաշվի առնելով, որ աճը գերազանցեց 10%, - հայտարարեց Վիկտոր Ռեբեցը:

Միևնույն ժամանակ նա նշեց, որ մեծ աշխատանքներ պետք է կատարվեն ուղևորափոխադրումների ոլորտում, որտեղ հաշվետու ժամանակահատվածում անկում էր արձանագրվել: Ինչպես ընդգծեց Ընկերության ղեկավարը, անհրաժեշտ է բոլոր ջանքերը գործադրել տրանսպորտային շուկայում գրաված դիրքերը պահպանելու և երկաթուղու մրցակցային առավելություններն ուժեղացնելու համար:

Վիկտոր Ռեբեցը հատուկ ուշադրություն դարձրեց ենթակառուցվածքի արդիականացման, գնացքների անվտանգության մակարդակի և աշխատանքի պահպանման հարցերին՝ համապատասխան հանձնարարություններ տալով պատասխանատուներին:

«Հայկական երկաթուղու» կոնցեսիոն կառավարումն իրականացնում է «ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն՝ «Ռուսական երկաթուղի» ԲԲԸ–ի հարյուրտոկոսանոց դուստր ընկերությունը: ՀԿԵ-ն իր բալանսում ընդունել ՀԵ շարժակազմը 2008թ.-ի հունիսի մեկից՝ «Հայկական երկաթուղի» պետական ՓԲԸ-ն 30 տարի ժամկետով փոխանցելու, կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացնելու իրավունքով։--0—