Հայաստանում բրենդավորման համակարգը դեռևս պատշաճ մակարդակում չէ. փորձագետ
20.05.2015,
15:48
Հայաստանում բրենդավորման համակարգը դեռևս պատշաճ մակարդակում չէ, չորեքշաբթի լրագրողներին ասաց ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության Նորամուծության և ձեռներեցության ազգային կենտրոնի տնօրեն Գևորգ Վարդանյանը։
ԵՐԵՎԱՆ, 20 մայիսի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանում բրենդավորման համակարգը դեռևս պատշաճ մակարդակում չէ, չորեքշաբթի լրագրողներին ասաց ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության Նորամուծության և ձեռներեցության ազգային կենտրոնի տնօրեն Գևորգ Վարդանյանը։
«Հայաստանում բրենդավորումը դեռևս պատշաճ մակարդակում չէ, քանի որ տեղեկատվության պակասի հետ կապված խնդիրներ կան, սակայն վերջերս այս ուղղությամբ մեծածավալ աշխատանք է իրականացվում, մասնավորապես նման աշխատանք է իրականացնում Նորամուծության և ձեռներեցության ազգային կենտրոնը, որը ձեռներեցներին տրամադրում է խորհրդատվական և տեղեկատվական ծառայություններ», – նշեց Վարդանյանը «Բրենդի օր–2015» բիզնես կոնֆերանսի շրջանակում։
Բիզնես–կոնֆերանսը կազմակերպել է ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության Նորամուծության և ձեռներեցության ազգային կենտրոնը` «Արմբրենդ» ազգային գործընկերային համակարգի հետ համատեղ։ Միջոցառման ընթացքում կքննարկվեն հայկական բրենդի զարգացման խնդիրներն ու նրանց հնարավոր լուծումները։ Կոնֆերանսին մանսակցել են տեղական և միջազգային ապրանքներ (ծառայություններ) արտադրողներ, գովազդային ընկերությունների ղեկավարներ, մարկետոլոգներ և պետական կառույցների ներկայացուցիչներ։
Վարդանյանի խոսքով` արտաքին շուկա դուրս գալու ցանկություն ունեցող ձեռներեցներն ու ընկերությունները խոշոր գումարներ են ծախսում և մասնագետների վարձում` բրենդինգի ողջ գործընթացն իրականացնելու համար, և պետության դերն այն է, որ հնարավորին չափ աջակցի նրանց այս հարցում։
«Պետությունը պետք է աջակցի սկսնակ ձեռներեցներին, մասնավորապես` մտավոր սեփականության պահպանման գործընթացում, և օգնի նրանց այդ ողջ գործընթացի ընթացքում», – նշեց Վարդանյանը։
Նա հույս հայտնեց, որ «Բրենդի օր 2015» կոնֆերանսն ավանդական կդառնա, քանի որ նման միջոցառումների ժամանակ ձեռներեցները կարող են ծանոթանալ մտավոր սեփականության օբյեկտների պահպանության գործընթացներին և ոլորտին, բրենդերի զարգացմանը կամ ապրանքանիշի բրենդավորման գործընթացին, ինչը թույլ կտա արտաքին շուկա դուրս գալ արդեն ձևավորված բրենդով։ –0–
«Հայաստանում բրենդավորումը դեռևս պատշաճ մակարդակում չէ, քանի որ տեղեկատվության պակասի հետ կապված խնդիրներ կան, սակայն վերջերս այս ուղղությամբ մեծածավալ աշխատանք է իրականացվում, մասնավորապես նման աշխատանք է իրականացնում Նորամուծության և ձեռներեցության ազգային կենտրոնը, որը ձեռներեցներին տրամադրում է խորհրդատվական և տեղեկատվական ծառայություններ», – նշեց Վարդանյանը «Բրենդի օր–2015» բիզնես կոնֆերանսի շրջանակում։
Բիզնես–կոնֆերանսը կազմակերպել է ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության Նորամուծության և ձեռներեցության ազգային կենտրոնը` «Արմբրենդ» ազգային գործընկերային համակարգի հետ համատեղ։ Միջոցառման ընթացքում կքննարկվեն հայկական բրենդի զարգացման խնդիրներն ու նրանց հնարավոր լուծումները։ Կոնֆերանսին մանսակցել են տեղական և միջազգային ապրանքներ (ծառայություններ) արտադրողներ, գովազդային ընկերությունների ղեկավարներ, մարկետոլոգներ և պետական կառույցների ներկայացուցիչներ։
Վարդանյանի խոսքով` արտաքին շուկա դուրս գալու ցանկություն ունեցող ձեռներեցներն ու ընկերությունները խոշոր գումարներ են ծախսում և մասնագետների վարձում` բրենդինգի ողջ գործընթացն իրականացնելու համար, և պետության դերն այն է, որ հնարավորին չափ աջակցի նրանց այս հարցում։
«Պետությունը պետք է աջակցի սկսնակ ձեռներեցներին, մասնավորապես` մտավոր սեփականության պահպանման գործընթացում, և օգնի նրանց այդ ողջ գործընթացի ընթացքում», – նշեց Վարդանյանը։
Նա հույս հայտնեց, որ «Բրենդի օր 2015» կոնֆերանսն ավանդական կդառնա, քանի որ նման միջոցառումների ժամանակ ձեռներեցները կարող են ծանոթանալ մտավոր սեփականության օբյեկտների պահպանության գործընթացներին և ոլորտին, բրենդերի զարգացմանը կամ ապրանքանիշի բրենդավորման գործընթացին, ինչը թույլ կտա արտաքին շուկա դուրս գալ արդեն ձևավորված բրենդով։ –0–