Рейтинг@Mail.ru
USD
392.34
EUR
427.93
RUB
4.6774
GEL
141.48
2025 թ. մարտի 18, երեքշաբթի
եղանակը
Երևանում
+17

Երևանի «Զվարթնոց» օդանավակայանի հին շենքի քանդման մասին որևէ որոշում դեռ չկա. Ճարտարապետների միություն

23.01.2014, 18:11
ՀՀ կառավարությունը դեռ որևէ որոշում չի ընդունել Երևանի «Զվարթնոց» օդանավակայանի հին շենքի քանդման շուրջ, հինգշաբթի մամուլի ասուլիսի ժամանակ ասաց Հայաստանի ճարտարապետների միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանը։
Երևանի «Զվարթնոց» օդանավակայանի հին շենքի քանդման մասին որևէ որոշում դեռ չկա. Ճարտարապետների միություն
ԵՐԵՎԱՆ, 23 հունվարի. /ԱՌԿԱ/. ՀՀ կառավարությունը դեռ որևէ որոշում չի ընդունել Երևանի «Զվարթնոց» օդանավակայանի հին շենքի քանդման շուրջ, հինգշաբթի մամուլի ասուլիսի ժամանակ ասաց Հայաստանի ճարտարապետների միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանը։

«Առաջարկվել է քննարկել այս հարցը, ուսումնասիրել ռեսուրսները։ Քննարկումները դեռ չեն ավարտվել, խնդիր է դրվել` կոնցեսիոները պետք է մաստեր ծրագրեր ներկայացնի։ Մենք արդեն առաջարկել ենք մրցույթ հայտարարել, որի ընթացքում շենքի շահագործման վերաբերյալ հետաքրքիր առաջարկներ կներկայացվեն։ Հարկավոր է օդանավակայանի շենքի պահպանման օպտիմալ տարբերակ գտնել։ Այն խորհրդային մոդեռնիզմի դարաշրջանի լավագույն շինություններից է, այդ պատճառով այն չի կարելի քանդել», – ասաց Մինասյանը։

Մեկնաբանելով Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության (ՔԱԳՎ) պետ Արտյոմ Մովսիսյանի հայտարարությունն այն մասին, որ Երևանի «Զվարթնոց» օդանավակայանի հին շենքը կքանդվի` Մինասյանը նշեց, որ «շատ հնարավոր է, որ ՔԱԳՎ–ի պետը նման ցանկություն ունի, սակայն դա նրանից կախված չէ»։

«Դա կարող է տեղի ունենալ միայն Հայաստանի կառավարության որոշմամբ, իսկ կառավարությունում քննարկումները դեռ չեն ավարտվել։ Չգիտեմ, թե ինչ նպատակով է նման թյուրիմացություն ստեղծվել», – ընդգծեց նա։

Միաժամանակ Մինասյանը հույս հայտնեց, որ կառավարությունն ամեն դեպքում ողջախոհ կլինի և կառաջարկի «Կորպորասիոն Ամերիկա» ընկերության (որն իրականացնում է Երևանի «Զվարթնոց» օդանավակայանի կոնցեսիոն կառավարումը) սեփականատիրոջը` ձեռնարկատեր Էդուարդո Էռնեկյանին, պահպանել նաև օդանավակայանի հին շենքը։

Խոսելով օդանավակայանի տարածքում այգի կառուցելու առաջարկի մասին, որտեղ կտեղադրվեն հայտնի ճարտարապետական հուշարձանների մանրակերտերը` Մինասյանն ասաց, որ նման նախագիծ չկա, խոսքը միայն առաջարկի մասին է։

«Հասկանալի է, որ հեշտ չէ պահպանել հին շենքը։ Սակայն այդ ընթացքում կարելի է շենքի շահագործման օպտիմալ տարբերակ առաջարկել։ Մենք առանց ափսոսանքի կորցնում ենք լավագույն շինությունները», – ընդգծեց Ճարտարապետների միության նախագահը։

Այս տարվա ապրիլին «Զվարթնոց» օդանավակայանի կոնցեսիոները` «Արմենիա–Միջազգային օդանավակայաններ» ընկերությունը դիմել էր Երևանի քաղաքապետարան` օդանավակայանի հին շենքի քանդման թույլտվության տրամադրման խնդրանքով: Ըստ մասնագետների գնահատականների`  օդանավակայանի հին շենքը ֆիզիկապես մաշված է, և դրա վերակառուցումը 15-20 մլն դոլարի ներդրումներ կպահանջի։

Թեման հասարակական արձագանք ստացավ և դարձավ քննարկման առարկա ոչ միայն սոցցանցերում և տարբեր հեռուստատեսային շոուների ժամանակ, այլև քաղաքաշինության և ճարտարապետության, ավիացիայի, ազգային–պատմական արժեքների պահպանման, պատկանելության և օգտագործման, մշակույթի հարցերով ենթահանձնաժողովների նիստերի, ինչպես նաև տարածքային կառավարման և Հանրային խորհրդի տեղական ինքնակառավարման հանձնաժողովի կոլեգիայի ժամանակ։

«Արմենիա - միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ-ն շահագործում է «Զվարթնոց» օդանավակայանը՝ համատեղ շահագործման պայմանագրի համաձայն, որը հայկական կառավարությունը կնքել էր 2001-ին` 30 տարի ժամկետով։ Ձեռնարկության սեփականատերն է արգենտինական American International Airports ընկերությունը, որը պատկանում է Արգենտինայի քաղաքացի հայազգի Էդուարդո Էռնեկյանին։

«Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանը ստեղծվել է ճարտարապետներ Ա. Թարխանյանի, Ս. Խաչիկյանի, Լ. Չերքեզյանի, Ժ. Շեխլյանի, Ա. Տիգրանյանի, Ա. Մեսչյանի և նախագծող Ս. Բաղդասարյանի նախագծով, այն շահագործման է հանձնվել 1980 թ.–ին։ Օդանավակայանը գտնվում է Երևանից 12 կմ դեպի արևմուտք։–

ՀՀ կառավարությունը դեկտեմբերի 26-ին հաստատել է «Զվարթնոց» օդանավակայանի կոնցեսիոների` «Արմենիա – միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ–ի կողմից ներկայացրած 2013-2017թթ. մաստեր պլանը, որը  102 մլն դոլարի ներդրումներ է ենթադրում օդանավակայանի պայմանների բարելավման և նոր շենքի կառուցման համար։ –0–