Կոմերցիոն գովազդը հանվել է Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության եթերից
17.12.2014,
14:22
ՀՀ ԱԺ–ն չորեքշաբթի արտահերթ նիստի ժամանակ երկրորդ և վերջնական ընթերցմամբ փոփոխություններ է կատարել «Հեռուստատեսության և ռադիոյի մասին» և «Գովազդի մասին» օրենքներում, որոնք նախատեսում են զրկել Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերությունը կոմերցիոն գովազդ հեռարձակելու իրավունքից։

ԵՐԵՎԱՆ, 17 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. ՀՀ ԱԺ–ն չորեքշաբթի արտահերթ նիստի ժամանակ երկրորդ և վերջնական ընթերցմամբ փոփոխություններ է կատարել «Հեռուստատեսության և ռադիոյի մասին» և «Գովազդի մասին» օրենքներում, որոնք նախատեսում են զրկել Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերությունը կոմերցիոն գովազդ հեռարձակելու իրավունքից։
Օրինագծի հիմնավորման համաձայն` Հանրային հեռուստաընկերության եթերից կոմերցիոն գովազդի բացառումը համընդհանուր միջոց է, որը թույլ կտա ազատել եթերային ժամանակը ավելի կարևոր և նշանակալի ծրագրերի հեռարձակման համար։
Օրինագծի համաձայն` Հանրային հեռուստաընկերության եթերում արգելվում է հեռարձակել ցանկացած գովազդ, բացառությամբ սոցիալական գովազդի, ինչպես նաև մշակութային և մարզական ծրագրերի հովանավորների մասին տեղեկատվության։
Մեկ ծրագրի հեռարձակման ժամանակ թույլատրվում է տեղեկատվություն տարածել միայն մեկ հովանավորի մասին։
«Հեռուստատեսության և ռադիոյի մասին» օրենքի համաձայն` Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության եթերում հեռարձակվող գովազդի ծավալը չպետք է գերազանցի եթերի 7 տոկոսը։–0–
Օրինագծի հիմնավորման համաձայն` Հանրային հեռուստաընկերության եթերից կոմերցիոն գովազդի բացառումը համընդհանուր միջոց է, որը թույլ կտա ազատել եթերային ժամանակը ավելի կարևոր և նշանակալի ծրագրերի հեռարձակման համար։
Օրինագծի համաձայն` Հանրային հեռուստաընկերության եթերում արգելվում է հեռարձակել ցանկացած գովազդ, բացառությամբ սոցիալական գովազդի, ինչպես նաև մշակութային և մարզական ծրագրերի հովանավորների մասին տեղեկատվության։
Մեկ ծրագրի հեռարձակման ժամանակ թույլատրվում է տեղեկատվություն տարածել միայն մեկ հովանավորի մասին։
«Հեռուստատեսության և ռադիոյի մասին» օրենքի համաձայն` Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության եթերում հեռարձակվող գովազդի ծավալը չպետք է գերազանցի եթերի 7 տոկոսը։–0–