Հաստատվել է «ՀԿԵ» ՓԲԸ–ի 2015թ.–ի ներդրումային ծրագիրը և բիզնես-պլանը
16.12.2014,
14:05
Դեկտեմբերի 12-ին Մոսկվայում «ՌԵ» ԲԲԸ–ի նախագահ Վլադիմիր Յակունինի նախագահությամբ կայացել է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ի տնօրենների խորհրդի հերթական նիստը:

ԵՐԵՎԱՆ, 16 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Դեկտեմբերի 12-ին Մոսկվայում «ՌԵ» ԲԲԸ–ի նախագահ Վլադիմիր Յակունինի նախագահությամբ կայացել է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ի տնօրենների խորհրդի հերթական նիստը:
Ինչպես նշում են ընկերության մամուլի ծառայությունից, նիստի ընթացքում քննարկվել և հաստատվել են ընկերության հետագա աշխատանքի համար սկզբունքորեն կարևոր մի շարք փաստաթղթեր, այդ թվում «ՀԿԵ» ՓԲԸ–ի 2014թ.–ի հունվար-սեպտեմբեր ամիսների աշխատանքի հաշվետվությունը, 2015թ.–ի բիզնես պլանն ու ներդրումային ծրագիրը:
«ՀԿԵ» բիզնես պլանի և ներդրումային ծրագրի համաձայն, երկաթուղային բեռնափոխադրումների աճը 2015-ին կկազմի 0.9%, տեղական հաղորդակցությունում ուղևորների թվի աճը նախատեսվում է 0.6%, իսկ միջազգային հաղորդակցությունում՝ 0.1%: Ընկերության շահույթը սահմանված է 151.9 միլիոն դրամի չափով:
«ՀԿԵ» ներդրումները 2015թ.-ին կկազմեն 6.5 միլիարդ դրամ: Ներդրումները կուղղվեն երկաթուղային ենթակառուցվածքի օբյեկտների վերականգնմանը. գերակա ուղղությունները մնալու են գծի տնտեսությունը, էներգամատակարարման, ազդանշանային, կենտրոնացման, արգելափակման ու կապի համակարգերը:
Աշխատանքի արտադրողականությունը, կանխատեսման համաձայն, 2015թ-ին կբարձրանա 3.3%-ով, համամասնորեն կաճի և ամսական միջին աշխատավարձը՝ հասնելով 201 հազար դրամի:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ–ի հաջորդ տարվա գլխավոր նպատակների թվում են ընկերության դիրքերի ամրապնդումը տրանսպորտային շուկայում, բյուջետային կառավարման բարելավումը, «Ռեսուրսախնայողություն 2015» ծրագրի իրագործմանն աջակցությունը, գնացքների անվտանգ երթևեկության ապահովումը, «1C» հաշվապահական ավտոմատացված ծրագրի իրականացումը:
Խորհրդի նիստի ընթացքում դրական գնահատվեց «ՀԿԵ» ղեկավարության աշխատանքը 2014թ.-ի առաջին կիսամյակում նկատվող բացասական միտումների ազդեցությունը հաղթահարելու ուղղությամբ, ինչը, իր հերթին, օգնել է ապահովել փոխադրումների աճը 3-րդ եռամսյակում և շահույթը տարվա կտրվածքով:
Նաև բարձր գնահատվեցին «ՀԿԵ» ռեսուրսների խնայողության ծրագրերը, աշխատուժի գրագետ կառավարումը, ներքին կառուցվածքի վերակազմակերպումը:
Վերակազմակերպման ծրագրի շրջանակներում 2014 թվականի սկզբում կատարվել էր անձնակազմի օպտիմալացում և ստեղծվել երկու նոր ստորաբաժանում՝ շարժակազմի և ենթակառուցվածքի տնօրինություններ, ինչը թույլ էր տվել էապես բարձրացնել աշխատանքի արդյունավետությունը:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի 100% դուստր ընկերությունը և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008թ.–ի փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի, կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:-0-
Ինչպես նշում են ընկերության մամուլի ծառայությունից, նիստի ընթացքում քննարկվել և հաստատվել են ընկերության հետագա աշխատանքի համար սկզբունքորեն կարևոր մի շարք փաստաթղթեր, այդ թվում «ՀԿԵ» ՓԲԸ–ի 2014թ.–ի հունվար-սեպտեմբեր ամիսների աշխատանքի հաշվետվությունը, 2015թ.–ի բիզնես պլանն ու ներդրումային ծրագիրը:
«ՀԿԵ» բիզնես պլանի և ներդրումային ծրագրի համաձայն, երկաթուղային բեռնափոխադրումների աճը 2015-ին կկազմի 0.9%, տեղական հաղորդակցությունում ուղևորների թվի աճը նախատեսվում է 0.6%, իսկ միջազգային հաղորդակցությունում՝ 0.1%: Ընկերության շահույթը սահմանված է 151.9 միլիոն դրամի չափով:
«ՀԿԵ» ներդրումները 2015թ.-ին կկազմեն 6.5 միլիարդ դրամ: Ներդրումները կուղղվեն երկաթուղային ենթակառուցվածքի օբյեկտների վերականգնմանը. գերակա ուղղությունները մնալու են գծի տնտեսությունը, էներգամատակարարման, ազդանշանային, կենտրոնացման, արգելափակման ու կապի համակարգերը:
Աշխատանքի արտադրողականությունը, կանխատեսման համաձայն, 2015թ-ին կբարձրանա 3.3%-ով, համամասնորեն կաճի և ամսական միջին աշխատավարձը՝ հասնելով 201 հազար դրամի:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ–ի հաջորդ տարվա գլխավոր նպատակների թվում են ընկերության դիրքերի ամրապնդումը տրանսպորտային շուկայում, բյուջետային կառավարման բարելավումը, «Ռեսուրսախնայողություն 2015» ծրագրի իրագործմանն աջակցությունը, գնացքների անվտանգ երթևեկության ապահովումը, «1C» հաշվապահական ավտոմատացված ծրագրի իրականացումը:
Խորհրդի նիստի ընթացքում դրական գնահատվեց «ՀԿԵ» ղեկավարության աշխատանքը 2014թ.-ի առաջին կիսամյակում նկատվող բացասական միտումների ազդեցությունը հաղթահարելու ուղղությամբ, ինչը, իր հերթին, օգնել է ապահովել փոխադրումների աճը 3-րդ եռամսյակում և շահույթը տարվա կտրվածքով:
Նաև բարձր գնահատվեցին «ՀԿԵ» ռեսուրսների խնայողության ծրագրերը, աշխատուժի գրագետ կառավարումը, ներքին կառուցվածքի վերակազմակերպումը:
Վերակազմակերպման ծրագրի շրջանակներում 2014 թվականի սկզբում կատարվել էր անձնակազմի օպտիմալացում և ստեղծվել երկու նոր ստորաբաժանում՝ շարժակազմի և ենթակառուցվածքի տնօրինություններ, ինչը թույլ էր տվել էապես բարձրացնել աշխատանքի արդյունավետությունը:
«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն հանդիսանում է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի 100% դուստր ընկերությունը և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008թ.–ի փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի, կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:-0-