Հայաստանում պարենային ապրանքները նոյեմբերին թանկացել են 1,7%-ով, ամսվա կտրվածքով՝ 3,1%-ով
ԵՐԵՎԱՆ, 5 դեկտեմբերի․/ԱՌԿԱ/. Պարենային ապրանքների և ոչ ալկոհոլային խմիչքների գները 2024 թվականի նոյեմբերին, 2023 թվականի նոյեմբերի համեմատ, աճել են 1,7%-ով, իսկ ամսվա կտրվածքով՝ 3,1%-ով։ Այս մասին են վկայում Հայաստանի վիճակագրական կոմիտեի հաշվետվության տվյալները։
Հացաբուլկեղենի և հացահատիկի գները նոյեմբերին մեկ տարվա կտրվածքով աճել են 0,6%-ով, իսկ ամսվա կտրվածքով՝ 0,5%-ով։ Ընդ որում, հացը նոյեմբերին թանկացել է 1,8%-ով (ամսվա ընթացքում աճը՝ 0,5%), լոբին՝ 3,6%-ով (աճը՝ 1,9%), ալյուրը՝ 5,1%-ով (աճը՝ 1,4%)։ Ընդ որում մակարոնեղենն էժանացել է 6,3%-ով (աճը՝ 0,3%), բրինձը՝ 1,1%-ով (աճը՝ 1,2%), հնդկաձավարը՝ 17,2%-ով (անկումը՝ 1,4%-ով), հաճարը՝ 6%-ով (անկումը` 0,6%), բլղուրը` 1,7% (անկումը` 0,2%):
Միսը նոյեմբերին մեկ տարվա ընթացքում էժանացել է 0,8%-ով, իսկ ամսվա կտրվածքով` թանկացել 0,3%-ով։ Ընդ որում, խոզի միսը նոյեմբերին տարեկան կտրվածքով էժանացել է 3,4%-ով (ամսվա ընթացքում աճել է 0,2%-ով), թռչնամիսը` 3,9%-ով (0,5%-ով), իսկ գառան միսը թանկացել է 4,8%-ով (աճը՝ 0,3%)։
Ձկան և ծովամթերքի գները 2024 թվականի նոյեմբերին, 2023 թվականի նոյեմբերի համեմատ, աճել են 5%-ով, իսկ նույն տարվա հոկտեմբերին՝ 3,7%-ով։ Հաշվետու ժամանակահատվածում իշխանը թանկացել է 5,4%-ով (ամսվա կտրվածքով՝ 4%-ով)։
«Կաթնամթերք, պանիր և ձու» խմբում գները նոյեմբերին նվազել են 1.4%-ով, իսկ ամսվա կտրվածքով աճել են 0.1%-ով։ Ընդ որում կաթը նոյեմբերին մեկ տարվա ընթացքում էժանացել է 2,1%-ով (ամսվա կտրվածքով աճը՝ 0,4%), ձուն թանկացել է 1,4%-ով, իսկ պանիրն էժանացել է 4,8%-ով (ամսվա կտրվածքով անկումը՝ 0,4%)։
«Յուղեր և ճարպեր» խմբի ապրանքները նոյեմբերին տարվա կտրվածքով թանկացել են 3%-ով, իսկ ամսվա կտրվածքով՝ 3,4%-ով։ Ընդ որում կարագը թանկացել է 2,8%-ով (ամսվա ընթացքում աճը՝ 1,5%), բուսայուղը՝ 1%-ով (աճը՝ 6,2%), իսկ մարգարինն էժանացել է 13,2%-ով (անկումը՝ 0.6%)։
Մրգերը նոյեմբերին տարվա կտրվածքով թանկացել են 3%, իսկ ամսվա կտրվածքով՝ 1,1%-ով։
«Բանջարեղեն» խմբում նոյեմբերին տարվա կտրվածքով գներն աճել են 8%-ով, իսկ ամսվա կտրվածքով՝ 22%-ով։
«2024 թվականի նոյեմբերին, նախորդ տարվա հունիսի համեմատ, «Բանջարեղեն և միրգ» խմբում միջին կշռված գնանկումը կազմել է 13.90%: Այս խմբերը, որոնց տեսակարար կշիռը սպառողական զամբյուղում կազմում է 9,04%, նպաստել են նշված ժամանակահատվածում սպառողական գների ընդհանուր մակարդակի բարձրացմանը 1,26 տոկոսային կետով»,- ասվում է զեկույցում։
«Շաքարավազ, մրգային խյուս, մեղր, օշարակներ, շոկոլադ և շաքարային հրուշակեղեն» խմբում նոյեմբերին գների աճը տարվա կտրվածքով կազմել է 1.7%, իսկ ամսվա կտրվածքով գրանցվել է 0.9% անկում։ Ընդ որում, շաքարը և շաքարավազը նոյեմբերին, նախորդ տարվա նոյեմբերի համեմատ, էժանացել են 3,5%-ով (ամսվա անկումը` 3,7%, իսկ հրուշակեղենը` 2,5% (աճը` 0,4%):
«Սուրճ, թեյ և կակաո» խմբում այս տարվա նոյեմբերին, նախորդ տարվա նոյեմբերի համեմատ, գներն աճել են 13,4%-ով, իսկ այս տարվա հոկտեմբերի համեմատ՝ 2%-ով։ Նոյեմբերին սուրճի գները մեկ տարվա ընթացքում աճել են 14,9%-ով (ամսվա կտրվածքով աճը՝ 2,3%), իսկ թեյինը՝ 3,1%-ով (աճը՝ 0,3%)։
Հանքային կամ աղբյուրի ջրի, ինչպես նաև շշալցված խմելու ջրի գները նոյեմբերին մեկ տարվա կտրվածքով աճել են 1,8%-ով, իսկ ամսվա կտրվածքով՝ 0,4%-ով։
Ալկոհոլային խմիչքները նոյեմբերին, նախորդ տարվա նոյեմբերի համեմատ, թանկացել են 7,4%-ով, իսկ հոկտեմբերի համեմատ՝ 0,8%-ով։ Ընդ որում, նոյեմբերին օղին թանկացել է 10,2%-ով (ամսվա կտրվածքով աճը՝ 0,8%), գինին էժանացել է 1,3%-ով (աճը՝ 0,6%), իսկ գարեջուրը թանկացել է 3,7%-ով (աճը 0,8%)։
Ծխախոտային արտադրանքը նոյեմբերին տարվա կտրվածքով թանկացել է 1.2%-ով (ամսվա կտրվածքով՝ 0%)։
Այլ խմբերում չընդգրկված պարենային ապրանքները 2024 թվականի նոյեմբերին, 2023 թվականի նոյեմբերի համեմատ, էժանացել են 2%-ով, իսկ նույն տարվա հոկտեմբերի համեմատ՝ 0,1%-ով։