Рейтинг@Mail.ru
USD
392.34
EUR
427.93
RUB
4.6774
GEL
141.48
2025 թ. մարտի 18, երեքշաբթի
եղանակը
Երևանում
+17

Փաշինյանի խորհրդականը մեկնաբանել է «Պոբեդայի» հայտարարությունը

08.08.2019, 11:34
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի ավիացիայի հարցերով խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանը մեկնաբանել է Գյումրի նախատեսված չվերթերը դադարեցնելու մասին «Պոբեդա» լոուքոսթերի հայտարարությունը։
Փաշինյանի խորհրդականը մեկնաբանել է «Պոբեդայի» հայտարարությունը

ԵՐԵՎԱՆ, 8 օգոստոսի./ԱՌԿԱ/. ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի ավիացիայի հարցերով խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանը մեկնաբանել է Գյումրի նախատեսված չվերթերը դադարեցնելու մասին «Պոբեդա» լոուքոսթերի հայտարարությունը։ 

Ինչպես ավելի վաղ հաղորդել էր ՏԱՍՍ–ը, հղում անելով ավիաընկերության աղբյուրին, «Պոբեդա» լոուքոսթերը ձմեռային սեզոնից դադարեցնում է դեպի Գյումրի իրականացվող չվերթերը։ Նշվել է, որ չվերթերի դադարեցման որոշումը կապված է Գյումրու օդանավակայանում վառելիքի սիստեմատիկ թերլցման հետ։ 

Ճաղարյանի խոսքով, ռուսական լոուքոստեր, բայց իրականում ոչ էդքան լոուքոստ աշխատող «Պոբեդա» ավիաընկերությունը ազդարարել է ձմեռային սեզոնից իր թռիչքների դադարեցման մասին: 

«Պատճառաբանումը, իբր ավիավառելիքի թերլիցքավորումը, համոզված եմ, հիմնավորված չի», – նշել է Ճաղարյանը Facebook–յան իր էջում: 

Որպես եզրակացություն նա ներկայացրել է երեք տարբերակ։ 

Ճաղարյանի խոսքով, ավիացիոն շուկայում գաղտնիքները երկար չեն մնում որպես գաղտնիք: Եվ ինչ որ ճանապարհով նրանց հասած RyanAir-ի սուբսիդավորման պահանջներից հետևություն են արել, որ իրենք էլ կարող են պահանջել: 

«Որոշել են իրենք էլ օգտվեն Դեպի Երևան թռիչքներ կատարելու առաջարկներից: Ու «պատահաբար» էդ ցանկությունը համընկավ «Արմենիա» ավիաընկերության դեպի Մոսկվա թռիչքները սկսելու հե՞տ: Ի՞նչ իմաստ ունի ձմեռվա ցածր սեզոնին էժան գներով տոմս վաճառել, երբ գարնան խոպանի սեզոնին նորից կարող են բացվել ու անել իրենց ալաֆը: Իրենց թվում է, որ իրենց փոխարինող չկա», – ընդգծել է Ճաղարյանն`ավելացնելով, որ կան էլի բազմաթիվ հիմնավորումներ: Բայց դրանց մասին քիչ ուշ: 

Վարչապետի խորհրդականի խոսքով, նավթի թերլիցքավորումը չի կարող պատճառ հանդիսանալ: 

«Նախ` բացի նրանցից ոչ ոք դրա մասին տեղեկություն չի հաղորդել: Ւսկ իրենք բազմաթիվ շնորհակալագրեր են շռայլել «Շիրակ» օդանավակայանին սպասարկման որակի վերաբերյալ:  Հետո` նրանք Գյումրիում լիցքավորել են ընդամենը մոտ 3 տոննա նավթ: Էդ ինչքա՞ն պիտի իրենց խաբեին ստանդարտներին համապատասխանող սարքավորումները, որ էդքան զգալի լիներ ազդեցությունը։ Այ սա է օտար ընկերությունների վրա հույս դրած ապրելը», – նշել է Ճաղարյանը` հավելելով, որ այս իրավիճակը զգայուն ազդակ է մեր ընկերությունների մուտքը սեփական շուկա ապահովելու և նրանց պոբեդաների հետ մրցակցության անօրինական մեթոդներից պաշտպանելու համար: 

«Մնացածը, համոզված եմ, բացատրելու կարիք չկա: Հայաստանը պետք դառնա ավիացիոն փոխադրումներ կատարող ինքնաբավ երկիր: Եվ ոչ 5 կամ 10 տարի հետո:

Մեր շուկայի կարգավորման միակ գրավականը հայկական ավիաընկերություններն են», – եզրափակել է Ճաղարյանը:–0–