BSC–ի հիմնադիր. հայկական բիզնեսի թիվ 1 խնդիրը ցածր արտադրողականությունն է
31.01.2023,
15:25
Հայաստանի բիզնեսի թիվ 1 խնդիրը ցածր արտադրողականությունն է, որը տասնյակ անգամներ զիջում է միջազգային առաջատար երկրներին։ Այս տեսակետից բիզնեսի թվայնացումը կբերի լուրջ առաջխաղացման, կարծում է Սամվել Գևորգյանը
ԵՐԵՎԱՆ, 31 հունվարի./ԱՌԿԱ/. Հայաստանի բիզնեսի թիվ 1 խնդիրը ցածր արտադրողականությունն է, որը տասնյակ անգամներ զիջում է միջազգային առաջատար երկրներին։ Այս տեսակետից բիզնեսի թվայնացումը կբերի լուրջ առաջխաղացման։ Այս մասինն հայտարարել է BSC Բիզնեսի աջակցման կենտրոնի հիմնադիր տնօրեն Սամվել Գևորգյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը YouTube–յան ալիքով հեռարձակվող «ARKA-Business» հաղորդաշարի ժամանակ։
«Ապագան այն ընկերություններին է, որոնք նորարար են, տեխնոլոգիական լուծումներով են։ Ոլորտը բացարձակ նշանակություն չունի` լինի հացի արտադրություն, սպասքի արտադրություն, լինի տուրիստական ծառայություն։ Պետք է այնտեղ տեխնոլոգիական լուծումներ լինեն», – ասաց Գևորգյանը։
Նրա խոսքով, սկսած ամենահասարակից` հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման CRM համակարգերից, հաշվապահությունից վերջացրած ամենաբարդ համակարգերից, օրինակ` հաճախորդի ցանկությունը հասկանալը, պետք է իրականացվի արհեստական բանակության միջոցով։ Դա արվում է, որպեսզի հաճախորդը վերադառնա և հնարավոր լինել առաջարկել այն, ինչն ինքը իրականում ուզում է։ Բիզնեսի թվայնացումը, մարդուժից, արտաքին միջավայրից կախվածության նվազեցումը, բիզնես գործընթացների ավտոմատացումը կբարձրացնի արտադրողականությունը, կարծում է Գևորգյանը։
Հարցազրույցի ամբողջական տարբերակը կհրապարակվի այսօր «ԱՌԿԱ» գործակալության YouTube–յան ալիքում ժամը 21։00–ին։–0–
«Ապագան այն ընկերություններին է, որոնք նորարար են, տեխնոլոգիական լուծումներով են։ Ոլորտը բացարձակ նշանակություն չունի` լինի հացի արտադրություն, սպասքի արտադրություն, լինի տուրիստական ծառայություն։ Պետք է այնտեղ տեխնոլոգիական լուծումներ լինեն», – ասաց Գևորգյանը։
Նրա խոսքով, սկսած ամենահասարակից` հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման CRM համակարգերից, հաշվապահությունից վերջացրած ամենաբարդ համակարգերից, օրինակ` հաճախորդի ցանկությունը հասկանալը, պետք է իրականացվի արհեստական բանակության միջոցով։ Դա արվում է, որպեսզի հաճախորդը վերադառնա և հնարավոր լինել առաջարկել այն, ինչն ինքը իրականում ուզում է։ Բիզնեսի թվայնացումը, մարդուժից, արտաքին միջավայրից կախվածության նվազեցումը, բիզնես գործընթացների ավտոմատացումը կբարձրացնի արտադրողականությունը, կարծում է Գևորգյանը։
Հարցազրույցի ամբողջական տարբերակը կհրապարակվի այսօր «ԱՌԿԱ» գործակալության YouTube–յան ալիքում ժամը 21։00–ին։–0–